Welkom op Sims Nieuws!

De Sims Facebook: heb jij vragen over De Sims 3 Showtime?

Geplaatst op dinsdag 21 februari 2012 om 09:36 uur
Geschreven door:

Vanavond zullen de mensen achter de officiële De Sims Facebook pagina een live chat hebben met The Sims Studio in Amerika over De Sims 3 Showtime. Dus als je nog vragen hebt ga dan snel naar de officiële De Sims Facebook!

Morgen (21 Februari) zullen wij een live chat hebben met de producers van De Sims 3: Showtime. Wat zou jij graag willen weten over deze uitbreiding? Stel je vraag als reactie op deze status en wie weet stellen wij jouw vraag morgen!

| De Sims Facebook |

PS: dit is dus een andere chat dan de video chat die er aanstaande donderdagavond is over De Sims 3 Showtime.

Deel dit bericht:

Reacties:

Er zijn 9 reacties geplaatst. Plaats hieronder jouw reactie.
  • Door luckyboy1983, dinsdag 21 februari 2012 11:24

    Meer over de geest uit de stoffige lanmp? ;)

    • Door hiki, dinsdag 21 februari 2012 11:59

      Je vraag zul je echt daar op de Facebook moeten neerzetten. Als je geen Facebook account hebt kunnen wij je vraag er wel neerzetten.

  • Door Damian, dinsdag 21 februari 2012 13:14

    hoe laat komt die chat dan

    • Door hiki, dinsdag 21 februari 2012 13:15

      Het is een chat tussen de EA Benelux mensen en Amerika; dus geen openbare chat. Ze zullen later wel een verslag ervan maken.

  • Door Damian, dinsdag 21 februari 2012 13:18

    oke dankjewel alsvast weet jij ook hoe duur de sims 3 showtine word

  • Door Jolly, dinsdag 21 februari 2012 13:27

    Bij Dynabyte kost de gewone Showtime 25,99 en de Katy Perry versie 34,99

  • Door Redhead0966, dinsdag 21 februari 2012 16:56

    Ik heb een vraag maar geen facebook dus als jullie het kunnen vragen(als jullie het antwoord ook nog niet weten):
    Als je je sim laat optreden bij een vriend, komt jouw sim nou ook echt bij die persoon op de comp of is het gewoon ergens in een soort server? Mijn engels is niet zo best en wat ik in een intervieuw had begrepen was dat jouw vriend alleen hoeft te accepteren maar de comp vd vriend hoeft bv niet aan te blijven, dus waar verblijft jouw sim dan?
    Hoop dat mn vraag duidelijk is.

  • Door beauvb, woensdag 22 februari 2012 15:53

    ik heb ook een vraag kan je met een groep optreden dus dat ze allemaal zingen ofzo zoals one direction bijv

  • Door Brandi, woensdag 22 februari 2012 17:13

    @Beauvb: Voor zo ver ik weet is dat niet mogelijk.