De Sims 4: Update 1.20.60 beschikbaar!

Vanwege het feit dat De Sims 4 Kinderkamer accessoires volgende week dinsdag zal gaan uitkomen, is er, zoals gebruikelijk, de week van tevoren – oftewel vandaag dus – weer de voorbereidende update voor het basisspel uitgebracht. Naast de, wederom gebruikelijke, reguliere bug fixes vinden we in het bijzonder ditmaal nog in de update voor iedereen de toevoeging van het ‘monster onder je bed’ terug, zoals ook te lezen valt in de Community blog van eerder vandaag.

Om de update te downloaden, hoef je in principe alleen maar Origin op te starten, want dan start de update automatisch. Mocht dat niet gebeuren, dan kun je ook nog altijd met je rechtermuisknop op de box-art van De Sims 4 klikken en dan de optie ‘Controleren op updates’ selecteren.

Update: 23-6-16 – PC-versie 1.20.60.1020 / Mac-versie 1.20.60.1220

 

Hallo Simmers!

Juni is bijna voorbij… De zomer is in volle gang… is er een betere tijd voor iets nieuws?!

 

Nieuw

Zag je dat? Daar… iets gluurt naar ons onder het bed. Niet als je geen kind bent!

 

Kinderen worden wel eens wakker ’s nachts door enge geluiden van een monster onder hun bed. Wees niet bang, dapperen, met een beetje antimonsterspray ben je zo van dat vervelende wezen af (je kunt ook van te voren sprayen zoals dat bij dit soort middelen werkt).

Maar… waarom bang zijn, als je ook vrienden kunt zijn! Kinderen kunnen proberen om het beestje onder het bed te leren kennen en misschien een nieuw vriendje te maken.

 

Maar het kan ook dat je niet wilt dat je kinderen zich zorgen maken. Plaats ‘Koolala de Verdediger Muurlamp’ om het monster op afstand te houden en slaap zacht, welterusten… het monster onder je bed is namelijk bang voor zonlicht.

 

Algemene problemen…

  • We hebben een probleem opgelost dat onze ouderen er wat te bejaard uitzagen dan we willen… hun rimpels waren wat te Grand Canyon. Het is niet de bedoeling dat ouderen er uit zien als zombies.
  • De informatie bij ‘Dagen tot ouder worden’ in het paneel Simologie is nu overal te zien waar je met je muisaanwijzer over de leeftijdsbalk bent.
    • Linkerkant… rechterkant… net een beetje uit het midden… de dagen van je Sims zijn geteld.
      • Denk je dat de Sims weten dat hun jaren wordt afgeteld?
        • Denk je dat het iets Terminator 2’achtig is of Paycheck-achtig is…
          • niet dat je te veel naar Paycheck moet verwijzen. Maar, weet je, ik vond Paycheck leuk. Zo, dat heb ik gezegd, dat weet je nu.
  • ‘Voedsel’ heet geen ‘Experimenteel voedsel leren en eten’ voor etenswaren die geen experimenteel voedsel zijn.
    • Er worden ook op ‘onjuiste’ wijze ‘aanhalingstekens’ gebruikt om ons te laten geloven dat ‘wat de schrijver schrijft’ sarcastisch is bedoeld.
  • We hebben een probleem opgelost dat sommige elementen foutief als mannelijk of vrouwelijk waren getagd of helemaal geen tags hadden. Specifiek:
    • ymhair_Sp05LongFront heeft nu de tag mannelijk
    • ymTop_SP05Basic heeft nu de tag mannelijk
    • yfAcc_EarScoop heeft nu de tag vrouwelijk
    • yfBottom_EF10SwimBikiniMetalFront heeft nu de tag vrouwelijk
  • We hebben een probleem opgelost dat Sims geen mixologen kunnen inhuren om achter de bar te werken.
    • Ze zijn er weer, ze zijn aan het mixen…
    • … ‘ologen’ verwijst naar een persoon die een bepaalde wetenschap studeert of daar kennis van heeft.
      • En ik hoopte het wel, maar helaas: een vinoloog bestudeert geen haaienvinnen.

 

Wellnessdag…

  • Modderbadderende Sims verschijnen niet langer met willekeurige gezichtsverf.

 

Uit Eten…

  • Het kapsel ym_GP03SlickBackWavy heeft geen kale plek op de achterkant meer.
    • Alle implantaten zitten er weer in, al het haar is 100% natuurlijk… zonder toevoeging van chemicaliën of kunstmatige zoetstoffen.
  • Informatie over de nettowinst wordt niet meer foutief weergegeven bij het openen van het rapport ‘Laatste financiën bekijken’ in je restaurantmenu.
    • We hebben een probleem opgelost dat veroorzaakte dat iedere keer dat het venster werd bekeken, het totaal niet klopte.
  • We hebben een probleem opgelost (met zwavelzuur dit keer ;-)) waardoor restaurantreclame geen of nauwelijks effect had op het aantal klanten dat naar je etablissement toe kwam.

 

Aan het Werk…

  • We hebben een probleem met de interface opgelost waardoor het leek alsof de winkels geopend waren nadat de Sim de kavel had verlaten.
  • Patiënten resetten nu niet meer als de dokter ze probeert te onderzoeken of te temperaturen.

 

Wederom hartelijk dank voor jullie feedback, steun en meldingen, jullie houden ons lekker aan het werk!

-SimGuruGnome

help.EA.com

Door Rudy

Simmer sinds De Sims 1 en inmiddels de beheerder van Sims Nieuws!

Geef een reactie Antwoord annuleren

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *