SN mini review: Multitab 6.000 van De Sims 3 Store

Het Sims Nieuws team krijgt van EA Benelux het nieuwe Premium Materiaal uit De Sims 3 Store om er een mini reviews over te maken. Deze keer is dat van de MultiTab 6.000 en de review is gemaakt door AnsjJ2.

Gooi je oude huiswerk schriften, oude boeken en radio maar weg! Want nu is er ‘de Multitab 6.000’. Een moderne vervanging voor al jou oude spullen! Het is nieuw en revolutionair, maar wat vinden jou Sims hiervan? De multitab 6.000 is te krijgen in De Sims 3 store voor 500 Simpoints.

Multitab 6.000

De Multitab 6.000 kan vanaf jongs af aan gebruikt worden, zodra je kind bent kun je al met de tablet aan de slag. Met de tablet is het mogelijk om je vaardigheden omhoog te halen. Dit is erg handig als je Sims even de tijd hebben om even een vaardigheid te leren. Hoeft je Sim niet helemaal naar de boeken winkel om boeken te kopen.

Boeken online kopen

Je Sims hoeven niet meer naar de boekenwinkel, maar je kan nu met de Multitab alles online kopen, zodat je het direct op je tablet hebt staan. Ook staan er een aantal standaard boeken op je tablet, dit zijn precies dezelfde boeken die je hebt wanneer je een boekenkast koopt. Wanneer je kiest voor ‘Online boekenkopen’ komt er een lijst te voorschijn met de boeken die je kunt krijgen. Deze zijn ook hetzelfde als in de boekenwinkel.

Tabcast

Iets nieuws is de ‘Tabcast’ dit is een soort van online radio die de hele tijd over één onderwerp praat. In De Sims 3 bestaan de tabcasts uit het volgende: Charismatabcast, Kooktabcast, Vistabcast, Tuinierabcast, Gitaartabcast, Handigheidtabcast, Inzichttabcast, Nectartabcast, Fotografietabcast en Schrijftabcast. Al met al kun je zeggen dat het een vaardigheidcast is.

Je kunt naar een willekeurige tabcast luisteren en ondertussen ook andere dingen doen, zoals de gootsteen schoonmaken, en de tabcast gaat gewoon door. Door te luisteren naar de Tabcast kun je ook je vaardigheden omhoog halen, door simpelweg er naar te luisteren. Wanneer je naar een tabcast luistert krijg je ook een nieuw gemoeds icoontje: ‘Tabcast luisteren’ dit heeft geen effect op je humeur.

Huiswerk maken via de tablet

Wanneer je een kind of tiener hebt die huiswerk krijgt, is het mogelijk dat je tiener of kind zijn of haar huiswerk kan maken via de tablet. Je sim zal meer plezier hebben met het maken van huiswerk en zal het huiswerk daardoor ook sneller maken, waardoor je nog lekker tijd over houd voor een spelletje! Dit vind ik persoonlijk erg leuk bedacht, want wie wilt nu niet via een cool apparaat huiswerk maken?

Spelletjes

Als je Sim het even zat is om een boek te lezen of naar een tabcast te luisteren, is het ook mogelijk om een spelletje te spelen. Door op ‘Online sociale game spelen’ te klikken start je Sim een spelletje op en begint je Sim deze te spelen. Wat mij opviel was dat de spelletjes variëren, wanneer ik met een volwassen Sim speel krijg ik telkens twee dezelfde spelletjes: Sim Social en een Donut vang spel. En wanneer een tiener de tablet pakt, krijgt zij weer een heel ander spelletje met vleermuizen waar ze op moet drukken.

Conclusie

De Multitab 6.000 is echt een leuke toevoeging aan je spel, het gaat mee met onze tijd en kunnen wij, in ons luxe leventje een tablet tegenwoordig, ook niet weg denken. Persoonlijk vind ik het een leuk hebbeding voor in mijn familie, je bespaart tijd door boeken online te kopen en je Sims hebben er plezier meer waardoor ze sneller leren. Mocht je Simpoints over hebben dan zou ik zeker de Multitab 6.000 aanschaffen. De Multitab 6.000 kost 500 Simpoints, de tablet is zijn geld waard!

Wil je meer mini reviews lezen kijk dan even in ons SN Mini Reviews van De Sims 3 Store premium materiaal forum topic.