SimCity Blog: Build and Destroy – Detailing Disasters

Een nieuw blog over rampen in SimCity is verschenen op de officiële website en het is zeker erg leuk om te lezen. Jammer genoeg zijn er geen nieuwe screenshots verschenen, we kenden ze al..

Hi everyone! I’m Alex Peck, a development director on SimCity. The first time I saw the original SimCity at a friend’s house, I was so intrigued by it that I snuck away from his dinner party to get some more time on his computer. Ten years later, I was privileged to work on SimCity 4 and SimCity 4 Rush Hour, and now ten years after that I’m here at Maxis working on a new take on the series.

SimCity is a game that really satisfies our creative urges. But it’s always had a darker side in the form of disasters. Random disasters are good at shaking up a city and keeping things from becoming too static. And user-controlled disasters are for the player who likes to kick over his own sandcastles; you know who you are.

| SimCity Blog: Build and Destroy: Detailing Disasters |

Door I_mJimmy

Hoihoi! Ik ben Jimmy, vind het leuk om te Simmen e.d. Ook houd ik van tekenen en grafisch ontwerpen.

Geef een reactie Antwoord annuleren

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *