Sims Nieuws

Je kunt gewoon niet zonder!

Geplaatst onder De Sims Mobile

De Sims Mobile kondigt update met verbeterde spelervaring aan

De ontwikkeling van De Sims Mobile is een tijdje terug verhuist naar Firemonkeys, de studio die ook verantwoordelijk is voor De Sims FreePlay. Nieuwe updates en content bleven daardoor even uit, maar daar gaat nu verandering in komen. In een blogpost heeft SimGuruVix, de nieuwe community manager van beide mobiele spellen, de eerste update van Firemonkeys aangekondigd.

Deze update zal voornamelijk in het teken staan van een verbetering van de spelervaring. Simmers die het spel aan een tijdje spelen zullen bijvoorbeeld weten wat een ramp het huidige inventarissysteem is, dus daar wordt eindelijk iets aan gedaan. Ook Llamazoon wordt gelukkig wat consistenter en iedereen krijgt tijdelijk een kans de derde Sim gratis te ontgrendelen. Een datum voor de update wordt nog niet genoemd, al zal het vast niet lang meer duren.

Onze eerste update

Soel soel!

Zoals jullie waarschijnlijk al weten wordt DSM voortaan ontwikkeld door een spiksplinternieuw team bij Firemonkeys (FM) Studio in Melbourne. Dit team mag dan nieuw zijn bij deze titel, ze hebben een lange historie in de franchise, want een groot deel werkte eerder aan De Sims FreePlay. Je kan dus wel zeggen dat wij prima voorbereid zijn op deze uitdaging!

Een vraag die bij vele van jullie op de lippen brandt: wat staat ons te wachten in De Sims Mobile?

Onze eerste update – Binnenkort verwacht!

We vonden het belangrijk om voor onze eerste update te focussen op algemene verbeteringen. Ons doel was om te focussen op wat Simmers graag willen zien. Aanpassingen waardoor het spel beter AANVOELT tijdens het spelen! In het blog hebben we een aantal quotes van leden van het ontwikkelingsteam toegevoegd voor wat extra context. Allereerst laten we SimGuruIlya aan het woord over deze update:

Toen we voor het eerst bijeen kwamen met het team om te denken over wat we wilden voor de volgende update, kwamen we bijna onmiddellijk terecht bij algemene verbeteringen voor de spelers. Het leek ons goed om ons voor onze allereerste update te richten op onze spelers! We hebben onze Community, QA en het team van Maxis gevraagd om de algemene pijnpunten in het spel aan te wijzen. Bovendien spelen we De Sims Mobile al een hele tijd (sommigen al sinds de soft launch) en er waren een aantal dingen die we zelf al wilden verbeteren! We hebben hier veel energie in gestoken en hopen dat jullie het geweldig vinden!

SimGuruIlya,Producer voor DSM

We kunnen niet alles meteen oplossen, maar we hebben een aantal van jullie meest gevraagde gebieden onder handen genomen!

Wat is er nieuw in deze update?

Alle details van de veranderingen die we hebben aangebracht vinden jullie in onze komende patchopmerkingen, maar een aantal veranderingen wilden we alvast met jullie delen!

(SPOILER) Gewijzigde inventaris (SPOILER)

We hebben de Opslag in DSM helemaal veranderd! Categorieën zijn duidelijker en onlangs geselecteerde voorwerpen zijn sneller toegankelijk!

Iedereen vroeg erom en toen ik het spel speelde, vond ik het zelf ook belangrijk! Ik heb er een aantal dagen aan gewerkt om ervoor te zorgen dat elk voorwerp in het spel een categorie heeft in de Opslag. Het is nu veel gemakkelijker om alles te vinden en het beste is: de erfstukken hebben nu hun eigen categorie!

Laura, Game Designer voor DSM

Missie voor derde Sim

We hebben het mogelijk gemaakt om de derde Sim gratis vrij te spelen door middel van missie genaamd ‘Huisgenotenrace.’

Wat is er beter dan twee Sims? Drie Sims! We hebben een nieuwe manier toegevoegd waarop spelers hun derde Sim kunnen verdienen: een tijdelijke missie. We hebben meteen ook een aantal kleine verbeteringen toegebracht aan het missiesysteem! Ik ga uit mijn dak! Ik heb zoveel zin om het aan iedereen te laten zien.

SimGuruJack, Associate Game Designer voor DSM

LamaZoom

We hebben de tijd voor het voltooien van taken consistenter gemaakt, zodat je zelf kunt kiezen hoe je wil spelen.

We weten dat veel spelers LlamaZoom frustrerend vonden, dus we wilden kijken hoe we het systeem beter aan konden laten voelen en het meer de moeite waard konden maken. We hebben verschillende kleine wijzigingen aangebracht, waarover we in de patchopmerkingen meer vertellen, en we hebben ook wat extra beloningen toegevoegd!

Steve, Lead Game Designer voor DSM

Juni is Pride-maand

Toevallig komt deze update uit tijdens een zeer speciale maand van het jaar: PRIDE!Je kunt een nieuwe missie verwachten met regenboogbeloningen en in de winkel zijn GRATIS spullen verkrijgbaar!

SimGuru-update!

Nu het oorspronkelijke team aan andere dingen gaat werken, laten de SimGurus een leegte achter in onze community! Daarom vormen we meteen een gloednieuwe bende vrolijke SimGurus! Momenteel zit alleen ik, SimGuruVix, op Twitter, maar de rest zal zich binnenkort bij ons aansluiten!

Tot nu toe hebben we in ons SimGuru-team:

SimGuruVix – Community Manager

SimGuruVix

Twitter-account: https://twitter.com/SimGuruVix

Eerder gewerkt aan: De Sims Freeplay, Real Racing 3, Need for Speed No Limits

  • 😍: Mensen, praten, make-up, ska, leuke sokken, EXTRA zijn
  • 😒: Koffie, tweets niet kunnen bewerken, stilte

SimGuruIlya – Producer

Eerder gewerkt aan: De Sims Freeplay

  • 😍: Gitaren, skateboards, mijn dochtertje Nika van 2, dingen bouwen
  • 😒: E-mails!, wanneer het te warm is buiten, wanneer het te koud is binnen

SimGuruBerty – Associate Technical Director

Eerder gewerkt aan: De Sims Freeplay

  • 😍: Koffie, chocola, gebakjes, voetbal, romantiek, HONDEN!
  • 😒: Slechte koffie, langzaam internet, slechte koffie, gezellig doen op feestjes, brillen zonder lenzen

SimGuruJack – Associate Game Designer

Eerder gewerkt aan: Real Racing 3

  • 😍: Binnenplanten, koffie, Indisch eten, grooven
  • 😒: Praten over mijn mysterieuze verleden, te lang naar de zon staren, selderij

Wat de toekomst brengt!

Deze update is bijna klaar om de deur uit te gaan, dus we werken alweer hard aan de volgende update.

Elke keer als er een nieuw iemand bij het team komt, brengt die een frisse kijk op het spel. Daardoor kunnen we alle aspecten van het spel onder de loep nemen en is niets heilig! Die mening wordt gedeeld door het hele DSM-team en iedereen is enthousiast over alle nieuwe mogelijkheden die we voor dit spel zien, zowel wat betreft functies voor onze spelers als voor onze tools en technologie.

SimGuruBerty, Associate Technical Director voor DSM

Zodra de patchopmerkingen live zijn, plaatsen we ze op ons blog, De Sims Mobile Forum en laten het jullie weten op Twitter! Tot die tijd horen we graag jullie mening over deze veranderingen, hetzijop Twitter of op de forums.

Tot snel, Simmers!

SimGuruVix xo

Geef een reactie Reactie annuleren

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Je kunt ook inloggen om een reactie te plaatsen.

Je kunt de volgende HTML elementen en attributen gebruiken: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>