Gamez Industry over Sims 3 marketing en simlish

Een nieuw artikel vandaag op Gamez Industry over de marketing plannen die EA voor Sims 3 heeft gemaakt. Een hele rij strategiën om het spel nog meer onder de aandacht te brengen en te promoten voor een groter publiek.

Onderverdeeld in een aantal hoofdpunten: General Franchise Top Points, The Sims 3 Marketing Campaign, The Sims 3 on Social Media, The Sims 3 on Media Hubs, Additional Marketing: Twitter en The Magic of Simlish.

* This game will have the first dedicated social marketing campaign
* The first official Facebook page had almost 240,000 fans as of June 3, 2009
* The first official Twitter feed had over 12,500 followers at that time
* The first official YouTube channel had over 30,000 subscribers, with over 8 million video views in total

Gepubliceerd op
Gecategoriseerd als Nieuws

2 reacties

  1. Als je de sims 3 speelt en je verjaardag viert… Let er dan op dat je niet twee taarten koopt en van beide de kaarsen uitblaast!! Want dan wordt je beide keren ouder! (van Jong volwassene naar volwassene naar oudere in 1 dag!! ) bizar!!! en zwaar irritant!!

Geef een reactie Antwoord annuleren

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *