SimCash bij problemen in De Sims Social

Playfish heeft bekend gemaakt dat spelers van De Sims Social die problemen ondervinden gratis SimCash als vergoeding krijgen. Er zijn natuurlijk genoeg bugs, maar daar wordt langzaam aan gewerkt. In ieder geval krijgen spelers het volgende nu vergoed.

  • Spelers die het spel niet kunnen spelen zullen 150 SimCash ontvangen.
  • Spelers die al hun voortgang verloren zijn en opnieuw moeten beginnen zullen 2,500 SimCash ontvangen.

Bron: SimTimes

Door I_mJimmy

Hoihoi! Ik ben Jimmy, vind het leuk om te Simmen e.d. Ook houd ik van tekenen en grafisch ontwerpen.

35 reacties

  1. dat had ik ook wat Romy zei, en ik moest soms een halfuur wachten tot sims social was opgestart, en bijna alles wat ik kocht, kreeg ik heeeeeel lang Please Wait te staan..

  2. Met sims social heb ik per ongeluk in het begin mijn tuintje verwijderd, ik heb daar spijt van en nu kan ik ook niet echt verder spelen met bepaalde opdrachten. Ik zou dan helemaal opnieuw willen beginnen met dit spel, alleen ik weet niet hoe? Ik heb net al sims social verwijderd en dan weer opnieuw aangeklikt, maar dan begint hij weer waar ik was.. Dus weet iemand hoe je helemaal opnieuw kan beginnen?

    Thanks

  3. Beste allen, ik heb ook een probleempje:
    Mijn huiskamer is helemaal weg, dit kwam doordat ik deze wilde verplaatsen.Nu heb ik alleen nog maar een badkamer en ben ik dus voor de rest alles kwijt. Het bed etc staat dus nu in de tuin haha
    Wie kan me helpen deze terug te krijgen???(als dit nog mogelijk zou zijn, want heb vanalles geprobeerd) verwijderen etc helpt ook niet , want zoals hierboven ook al werd genoemd gaat ie gewoon verder met het oude spel.het zou wel fijn zijn om die 2500 simcash te krijgen om opnieuw te bouwen?maar hoe kan ik dat krijgen dan?

    Opnieuw beginnen zou ook evt een optie zijn , maar zou ook niet weten hoe ik dat voor elkaar kan krijgen?

    alvast bedankt!groetjes.

  4. De verdwenen spullen / kamers, vind je terug in JOUW shop-inventaris, bij kamers. (normaal gezien)alsook alle spullen je ooit aangekocht hebt.

  5. Ik wilde mijn kamers verplaatsen waardoor ik mijn woonkamer naar build had verplaatst inclusief al mijn spullen. Nu kan ik die kamer (inclusief mijn spullen) niet meer naar te voorschijn halen. Heeft iemand enig idee hoe ik dit zou kunnen terug vinden?

  6. Ik wil een nieuwe kamer bouwen; aanschaf is gelukt, ik heb 5 helpers maar als ik daadwerkelijk wil gaan bouwen komt er; Oops we’ve hit a snag te staan. Dit is nu al 3 dagen zo. Ik heb al op verschillende computers met vershillende internetbrowsers geprobeerd om toch te kunnen bouwen, maar niks lukt. Wie weet wat ik nu nog kan doen?

  7. Ik heb ook een probleem.. Ik heb net voor ong. 15,- simcash opgewaardeerd (:P) maar nu heb ik nog steeds niets ontvangen (tis denk ik een uur geleden opgewaardeerd). En ik weet zeker dat de transactie voltooid is en goed is verlopen, heb net mijn bankafschriften nog gecontroleerd online. Weet iemand waar ik kan klagen? of heeft er iemand ervaring met het lange wachten na het opwaarderen? Bijvoorbaat dank! Gr Char

  8. ik heb nu idd ook last van dat probleem maar ik krijg er wel stress van dat het zo lang duurt… heb jij dat vaker met jou bank charlotte?

  9. Ik heb sim cash betaal per mobiel (vanmiddag al) maar ik heb nog niks ontvangen! Weet iemand waar ik een klacht of iets kan indienen?

  10. Btw ik zat net ff te kijken! Je moet weer naar add cash en het bedrag wat jij hebt gekocht op klikken zie je vanzelf dat je het kan aanvullen!

  11. Ik kan mijn sims al 3 dagen niet laden.
    “we’ve hit a snag” krijg ik steeds, of hij blijft bij 80% steken. Iemand hier nog meer last van?? Ik word er gek van.

  12. ik kan mijn sims al 2 weken niet spelen door een foutmelding reload hit a snag gaat hier nog iets aan gedaan worden ben er een beetje moe van

  13. Ik kan sinds gisteren niet meer op mijn Sims, zelfde bericht als dat van Marjan. Iemand een idee hoe ik dat kan verhelpen?

  14. Ik heb hierboven al een aantal posts gezien met de vraag hoe je overnieuw moet beginnen met de sims, maar nergens een antwoord gezien. Hoe doe je dat?

    Alvast bedankt

  15. ik probeer mijn jukebox neer te zetten en elke keer krijg ik meteen een foutmelding (reload), weet iemand wat ik eraan kan doen,ik heb nog mar 1 dag

Laat een antwoord achter aan Nicole Antwoord annuleren

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *