EA Benelux: problemen met bereikbaarheid telefonische helpdesk

We ondervinden op dit moment problemen met onze telefonische helpdesk en werken er hard aan om deze op te lossen.

Mocht je contact willen opnemen met onze teams dan kan dat online via http://help.ea.com/nl. Onze excuses voor het eventuele ongemak.

Bron: EA Benelux Twitter

Gepubliceerd op
Gecategoriseerd als Overige Getagged

12 reacties

  1. Momenteel zijn er denk ik wel wat meer problemen,op verschillende sites wordt melding gemaakt door spelers dat het, startprogramma niet meer werkt.
    Ook hier werkt het niet op twee computers, de bekende trucjes werken ook niet.
    Wie het weet mag het zeggen

    groet alfredo22

  2. Op dit moment ervaar ik wederom problemen met Sim3. Ik kocht Sims + sims buitenleven. Sims 3 werkte niet. Moeizaam kon ik de klantenservice bereiken waar ik ook niet goed werd geholpen. Na zoveel als een Sim spel koste te hebben gebeld ging het goed. Daarna breiden we uit met sims Luxe Ass en weer haperde het spel, kon je het op niet opstarten. Vandaag doet het spel het helemaal niet meer. Gelukkig heb ik beestenboel niet besteld. Ik ben klaar met de sims mijn gezin ook. Onze nieuwe PC loopt vast en de service en dienstverlening van EA is echt om te janken. Ik zou mensen willen oproepen hun spellen masaal terug te sturen. De game ontwikkelaar komt met allerlei argumenten maar neemt de verantwoordelijkheid niet. als je een auto koopt moet je toch ook niet wekelijks naar de dealer. Ik heb inmiddels een klacht ingediend via TROS RADER, ook namens mede gedupeerde. Erg jammer van een mooi gemaakt, maar zeer ondeugdelijk , niet gebruikersvriendelijk spel. Ik ben echt boos.

  3. Het is toch ongelofelijk arrogant van EA. Bijna iedereen die ik ken heeft problemen met sims 3 en de uitbreidingen. EA vind dat we dat maar moeten slikken(alsof het normaal is) ik ga het echt ontraden te koppen. Ik heb vanavond nog een vriendin van mijn dochter behoed het te kopen. Sims is nu ff hot, maar je krijgt er alleen maar ellende mee in onze schaarse tijd die we tegenwoordig over hebben om te gamen

  4. Ik vind EA ook erg nalatig. Ze maken een spel wat voor veel mensen niet te spelen is wegens hun computers, dat is al jammer, maar ook nog wel begrijpelijk, maar de computers die aan de eisen voldoen die EA aangeeft die nodig zijn om het spel te draaien hebben ook vaak problemen met de Sims en dan heb ik het nog niet eens over de standaardproblemen zoals bugs en fouten in de store en alles. Bij de Sims 1 en 2 ook nog wel waren ze overal zo precies in en ook erg origineel met veel dingen, mar Sims 3 lijkt wel een beetje een uitgemolken koe. Een laatste kans om flink wat geld binnen te slepen met de Sims serie voor weinig moeite. Zo denk ik er over, maar ja dat heb ik al vaker geuit. Het spel is leuk, het verhalen maken, maar ze zijn zó ontzettend nalatig en hoeveel geld ze er vervolgens mee durven te vragen vind ik ook schrikbarend. Afzetters.

  5. Ook bij mijn spel start het niet meer op. Ook kan je niet meer in je account gegevens komen. Ook niet meer winkelen. What an mess!!! Ik heb nog niet eens het niuewe spel gekocht. Denk er aan om met de sims te stoppen elke keer probelen die misschien allen op te lossten zijn door pc techneuten. Ik wil geen probelen op lossen, gewoon even simmen.

  6. Nog even een goede raad voor de spelers, CC,mods en Downloads zijn funest voor dit spel, ook al zegt men dat dit kan meestal met de vermelding dat het op eigen risico is.
    Veel budget laptops gaan het nu zeker niet meer trekken,deze zijn meestal voorzien van een “onboard” grafische kaart of chipset, die ook niet te vervangen zijn door een andere kaart,ze zullen het wel redelijk blijven doen tot een bepaald moment en dan is het echt “gameover”
    EA had bij de laatste uitbreiding de systeem-eisen moeten verhogen, en dit ook naar de spelers toe bekent moeten maken.
    Maar we mogen ook de hand in eigen boezem steken want we wiilen alles, en er zijn legio sites die hier graag op inspelen, en het is terecht dat EA hier geen verantwoording voor neemt of hoeft af te leggen.
    Mijn devies speel het spel puur zoals het uitgebracht wordt.Dan is het al zwaar genoeg.
    De systeem-eisen die nu achter op het doosje staan gelden dus voor het”basisspel”en de laatste uitgebrachte uitbreiding. al het andere wat je er bijzet zal het spel dus zwaarder maken.En als je het spel speelt doe dit dan “fulsrceen” en draai dan geen programma zoals MSN of Facebook op de achtergrond je PC of Laptop zal er je dankbaar voor zijn.

  7. Natuurlijk is het weer eens zover met EA. Nieuwe uitbreiding; nieuwe bugs, nieuw gezeik, nieuw gelazer.

    Waarschijnlijk is de telefonische helpdesk niet het enige dat eruit ligt. Anita (de community manager) kan dr emailtjes ook niet meer beantwoorden blijkbaar.

    EA moet naar mijn mening spellen eens GOED afwerken inplaats van te releasen met al die problemen, bugs etc. Het draait bij EA alleen maar om geld,geld,geld. Alles moet snel af, en wordt daarom ook niet goed afgewerkt. Deden ze dat maar eens. Ik denk dat veel Simmers daar wel iets langer voor willen wachten.

    (Kan ook zijn dat ze zich alvast concentreren op ”De Sims 4” ofzo, aangezien ik niet verwacht dat de Sims ‘melkkoe’ na de Sims 3 uitgemolken genoeg is.

    Nee, ik word ook met de dag minder vrolijk van EA en hun praktijken. (Niet alleen wat spellen betreft, ook wat marketing betreft vind ik het soms nogal te wensen over laten -> Collectors Edition -> Unieke dierenwinkel? -> Niet zo uniek want iedereen kan m zo downloaden.

    Agh.

  8. nou die problemen liggen niet alleen bij es hoor
    zo zijn alle bedrijven
    alleen op geld uit heb het met een laptop van hp gehad
    die is inmiddels 10x terug geweest voor reparaties en nog was het niet opgelost

    en ga nu ook de zelfde kant op met tomtom die is ook al 2x terug geweest en de 3de x zit eraan tekomen

    alles word maar snel gemaakt met fouten en bugs en dr is geen geld op de problemen optelossen door de financiele gerotzooi

    dus elk bedrijf doet er alles aan om teoverleven
    kan je hun ook niet echt kwalijk nemen

    maar met de sims is het echt irritant ja en lekker uurtje ontspannen sims spelen verandert al snel in heel veel stress en spanning
    terwijl het leven al genoegd gestrest is

  9. mijn sims 3 heb ik net op een andere computer geinstalleerd en nu is de code gedeactiveerd. ik moest contact opnemen met de klantenservice maar ik kan dat nummer nergens vinden.
    weet iemand wat het nummer is of wat ik kan doen??

  10. Alltijd als ik het spel opstart komt er een melding dat ik het niet kab spelen en het opnieuw moet proberen. Na tien keer proberen doet hij het dan nog niet en daardoor speel ik de sims bijna nooit of ik besteed al meer tijd aan opstarten dan spelen Ik word er helemaal gek van want dan denk je even te gaan simsen en dan doet het spel het niet en zitten geen krasjes op de cd dus daar kan het niet aan liggen en ik wordt er helemaal gek van.
    Ik zou graag willen dat het spel het weer doet want ik besteed er al genoeg geld aan uit !!!
    Boos meisje!!

  11. Het duurt superlang todat mijn sims creeeren opengaat , ik heb me computer opnieuw opgestart maar het lukt niet

  12. altijd als de sims opstart en het laad alles blijft hij altijd haperen en dan valt hij uit.

    Ik heb het al veel geprobeert maar ik kan het niet spelen.

Laat een antwoord achter aan Rudy Antwoord annuleren

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *