SN Mini Review: Wonderkind Leercentrum inclusief premium materiaal

Wonderkindleercentrum

“Je hebt altijd al geweten dat je kind een klein genie is en nu mag de hele wereld het weten! Breng je slimme koter naar het Wonderkind Leercentrum om onomstotelijk bewijs te vinden dat jouw kind beter is dan rest. Kinderen kunnen zichzelf hier leren lopen en praten en andere belangrijke levensvaardigheden leren. Je zult zo blij zijn dat je vol trots een sticker met “Jouw kind mag dan een voorbeeldige leerling zijn, maar mijn kind is een wonderkind”, op je auto plakt.”

De kleuterkavel kan wel eens een doorbraak zijn voor de niet zo slimme peuters die maar moeten afwachten of hun ouders wat met hun doen. Zal dit kavel echt invloed hebben op het verstand van je peuter? Of zien de ouders van de peuters het als een rustuurtje omdat andere Sims met je kind aan de gang gaan? Dit keer nemen we het Wonkerkind Leercentrum onder de loep, benieuwd naar het Wonderkind Leercentrum? Lees dan gauw door!

Wonderkind leercentrum – Kavel

Wonderkindleercentrum Wonderkindleercentrum Wonderkindleercentrum

Het Wonderkind Leercentrum krijg je bij de gouden editie van Aurora Skies. Het Wonderkind Leercentrum is een 40×40 kavel en moet wederom geplaatst worden op een soortgelijk grootte kavel. De kleuren van het gebouw zijn erg fel en passen goed in de omgeving van Aurora Skies. Naast dat de buitenkant felle kleurtjes heeft, heeft de binnenkant ook felle kleurtjes. Net zoals de Bobo Bistro is het Wonderkind Leercentrum ook een vrij grote kavel. Je Sims hebben voldoende ruimte om te lopen en naast zitten op de bank kunnen zij er ook nog gaan zwemmen of schilderen. De ouderlijke Sims moeten het kleine kroost natuurlijk wel in de gaten houden, dit kavel is namelijk geen kinderopvang of iets dergelijks. Het is gewoon een openbare kavel waar iedereen kan komen en gaan.

Bij de Wonderkind Leercentrum krijg je naast de twee gloednieuwe premium materialen ook nog andere objecten. Deze objecten staan niet alleen op de kavel maar je kunt ze ook gewoon kopen in koop modus. In totaal zitten er 21 items bij deze store set, het premium materiaal en de kavel zijn daarbij ingerekend. Daarnaast zijn er nieuwe ramen, kleuterwerkjes die je kunt ophangen, een deur met een babyhek, een schommelstoel, wat vloerkleden en wat patronen. Het gaafste vind ik toch wel de nieuwe garderobekast en de schommelstoel. Mocht je De Sims 3 Bovennatuurlijk niet hebben dan werkt de schommelstoel niet, dat is dan een klein minpuntje. Maar als je De Sims 3 Bovennatuurlijk wel hebt, werkt deze stoel natuurlijk wel en hij ziet er nog een stuk beter uit dan de schommelstoel uit De Sims 3 Bovennatuurlijk zelf.

Voorsprong Box

Wonderkindleercentrum

Hoewel je waarschijnlijk al weet dat je kind een genie is, zal deze box het onomstotelijk bewijzen. Inclusief een ingebouwde spiegel dat je kind zal helpen met het ontwikkelen van geavanceerde vaardigheden, zoals praten, en een telraam waarmee je Newton-in-de-dop alvast een voorsprong qua rekenen kan opbouwen… of in ieder geval de hand-oogcoördinatie kan verbeteren. Koop vandaag nog de Voorsprong Box voor je kleine oogappel!

De Voorsprong Box is een box waar peuters hun ei kwijt kunnen. Eerst moeten de ouders de peuter in de box zetten want de peuter kan namelijk niet zelf de box in lopen. Dit object zorgt ervoor dat je kind twee nieuwe vaardigheden kan leren. Als je peuter speelt met het telraam dan krijg je kind een bonuspunt voor inzicht zodra ze kind zijn geworden. Naast dat je peuter kan leren om met een telraam te spelen, kan de peuter ook nog leren praten via de spiegel. Nadat ze hebben leren praten kunnen zij de spiegel nog steeds gebruiken. Hiermee kunnen ze zodra ze tieners worden een bonuspunt voor de vaardigheid charisma krijgen. Er kunnen meerdere peuters tegelijkertijd in de Voorsprong Box, als je peuter geen zin meer heeft om te spelen met het telraam of te leren praten via de spiegel dan kan hij/zij gaan spelen met een andere peuter. Ook kunnen de ouders nog spelen met de kleine en dit geeft een schattige animatie. De Voorsprong Box is een premium object die, net zoals de Plaatselijke Peuterloper, het leven van een drukke ouder makkelijk maakt. Persoonlijk vind ik deze premium leuker dan de Plaatselijke Peuterloper.

Plaatselijke Peuterloper

Wonderkindleercentrum

Nooit meer emmeren en mieren met de Plaatselijke Peuterloper! Met dit loopapparaat zullen zelfs de meest koppige kinderen leren lopen! Geen ouderlijke aanmoediging nodig! Zet je kind erin en laat het apparaat zijn werk doen!

De Plaatselijke Peuterloper kan wederom alleen gebruikt worden door peuters. Peuters moeten in de Plaatselijke Peuterloper worden gezet want jammer genoeg kunnen zij hierzelf hier niet in klimmen. De enige optie die tieners, jongvolwassenen, volwassenen en bejaarden hebben bij de Plaatselijke Peuterloper is ‘Sim in loopstoel zetten’.
Als de peuter in de Plaatselijke Peuterloper zit dan heeft de peuter zelf twee opties. Leren lopen of spelen. Het leren lopen gaat niet zo absurd snel en als je peuter er geen zin meer in heeft dan stopt die ook gewoon. Peuters die al kunnen lopen hebben natuurlijk niet de optie om te leren lopen en kunnen gewoon lopen van hot naar het met het überhippe karretje. Naast dat je peuters kunnen leren valt er ook nog iets te spelen! Of eigenlijk lerend spelen, je kunt namelijk je handigheid vaardigheid verhogen wanneer je peuter gaat spelen. Als je peuter een niveau hoger gaat krijgen de ouders de ‘Trotse ouders’ gemoedstoestand.

De Plaatselijke Peuterloper maakt het leven van je Sim iets makkelijker, zo kunnen de ouders hun eigen ding doen terwijl de peuter zelf leert lopen. Voor de rest hadden er wel iets meer interacties gemogen op dit voorwerp, voor nu moeten we het maar doen met de schattige snoetjes in dit hippe karretje.

Conclusie

Het Wonderkind Leercentrum is een leuke toevoeging aan je spel. Jammer genoeg word de kavel nog niet apart verkocht en zit dus alleen bij de wereld van Aurora Skies. Hier moet je de gouden versie van 4.350 Simpoints aanschaffen. De kavel alleen met het premium materiaal zal 1.900 SimPoints gaan kosten, wanneer deze eindelijk los te krijgen is. Het is zonde om zoveel geld uit te geven voor 21 items totaal en de kavel zelf. Ondanks dat is het premium materiaal ontzettend schattig en heeft het wel invloed op je peuter. Je Sims hoeven nu niet meer alles te doen met de peuter, zo houden ze meer tijd over om het huis op te ruimen!