Wijziging telefoonnummers Nederlandse en Belgische Customer Support
Vanaf 1 maart zijn de telefoonnummers van onze Belgische en Nederlandse helpdesk gewijzigd. Voor telefonische ondersteuning bel je:
België: 02 808 4590 (lokaal tarief)
Nederland: 020 80 83 219 (lokaal tarief)De helpdesk is geopend: maandag t/m vrijdag van 9.00 uur tot 18.00
Mocht je elektronisch contact willen zoeken met onze helpdesk dan kan dat via Electronic Arts Nederland – support. Daar vind je ook de laatste updates en veel gestelde vragen over onze games.
Let op: om een vraag te kunnen stellen moet je beschikken over een EA gebruikersnaam. Beschik je nog niet over een EA Gebruikersnaam, dan kan je die aanmaken door te registreren op Profile EA.
Dus schrap die 0900 (45 eurocent per minuut) nummers die in de boekjes van je games staan en schrijf deze (goedkopere) nummers er in.
hoe duur zijn de nieuwe nummers dan?
Lokaal tarief: geen idee. Vast maar een paar cent per minuut en niet 45 eurocant per minuut meer.
Duurt een Fucking eeuw voordat je iemand aan de lijn hebt, 30 minutes and counting …
Let even op je woorden 😉
tja, weghalen, zou ik zeggen. Er worden doorgaans berichten om minder door jullie verwijderd en zonder waarschuwing. . . . .
ik had binnen 1 minuut al iemand aan de lijn, gewoon in de avond bellen 🙂
daar had ik al 3x een mail naar toe gestuurd maar geen reactie gehad dus ga ik maar bellen bedankt
ik had net battlefield 3 nieuw gekocht doet de online code zonder reden het niet -.- dan maar gaan bellen weet alleen niet of dat help…
Dankje!
“Let op: om een vraag te kunnen stellen moet je beschikken over een EA gebruikersnaam. Beschik je nog niet over een EA Gebruikersnaam, dan kan je die aanmaken door te registreren op Profile EA.”
Dit is waarschijnlijk alleen zo op het forum, iig niet als je belt!
Je forum naam is je gebruikersnaam
ik zelf een pc voetbal game fifa12 ik advies want 2 weken
geleden deed het spelletje het niet meer en nu wil ik weten
we hebben van alles geprobeerd maar ik kom er niet in
Kreeg gratis key van EA, werkt de key niet. Moet ik nu dus weer gaan betalen zodat ik aan de andere kant krijg te horen dat hun er niks aan kunnen doen.
Op de site staat er meer info op, de code was te lang. 😉
ze vragen naar een case nummer wat bedoelen ze daar mee. ben gebannen voor fifa 12. niet leuk zeg
Je serial code.
ik heb de sims na middernacht pas gekocht en nu ben ik mijn code kwijt ( nou twee cijfers ) watt nu
Contact opnemen met EA, met bovenstaande contact informatie 😉
Ik was ook een keer een code kwijt, toen heb ik op google een code opgezocht en die werkte!
Hallo, een vraag, ik kan om 1 of andere vage reden geen enkel ea game meer spelen via m’n xbox 360, heb zelfs battlefield 3 premium, battlefield bad company 2, medal of honor 2010, betekenend dat ik ongeveer 100 euro aan battlefield 3 heb uitgegeven, waarom kan ik nu opeens na nooit enig probleem te hebben veroorzaakt online niet meer ea games spelen, weet iemand een oplossing, kan ook niet meer via origin inloggen, nieuw wachtwoord aangemaakt, en bij EA nemen ze de telefoon ook nog geen eens op. krijg bij ieder EA game het volgende bericht: failed to connect to EA online… please help
Ik had Van Persie in en goud pakketje en toen kwam die stomme storing van ea servers en heb ik geen Van Persie
Bedankt voor de goede telefonische service. Helemaal top!
He? Waarom bedank je je hier :p? Ik neem aan dat je met EA gebeld hebt en niet met iemand van simsnieuws?
Ach dat maakt niet uit! EA kijkt hier ook heel vaak !
wat is een casenummer ze vragen dat aan de telefoon als je naar ea server belt
casenummer ik bel met mobiel en als je case nummer je serieal code is…, hoe de fack ken je die intypen op je mobiel aan de lijn als je alleen nummers kan gebruiken?
goede dag,
ik heb net geprobeerd te bellen maar moet ruim 30 minuten wachten voor ik iemand aan de telefoon heb pfff.
mijn gedult raakt enorm op aangezien ik al vanaf gister middag origin probeer te gebruiken en maar niet wilt werken. hij download helemaal niks heb alles al nagekeken wat er op internet te vinden was maar nog doet hij niks. mail ik naar de website waar ik het spel gekocht heb krijg ik te horen dat ik contact moet opnemen met EA of met origin.
wat wordt ik hier toch moedeloos van 🙁
iemand toevallig nog tips met wat ik nog zou kunnen proberen?
ik heb de download in veilige modus ook al aangezet maar werkt ook niet.
ik kan niet eens in me downloadlijst kijken en me games blijven in de wachtrij staan :'(
Er is niet toevallig een firewall op je pc of router die ‘t blokkert? Verder ook al geprobeerd Origin te verwijderen en dan opnieuw te installeren? Als je van alles al hebt geprobeerd, lijkt het me dat je beide opties al hebt geprobeerd, maar even controleren kan natuurlijk ook geen kwaad. Van een afstandje is het best lastig om zo te zeggen waar het probleem verder nog kan liggen, al zou je met deze twee opties toch vrijwel alle problemen moeten kunnen uistluiten.
Mocht het toch niet werken, probeer dan via de web chat contact op te nemen met EA: https://help.ea.com/nl/contact-us/ Schijnt een stuk sneller te werken. 🙂
Wat is je casenummer